Tag din 10. klasse på Køge Private Realskole

10. klasse på Køge Private Realskole

Er du klar til ungdomsuddannelse?
Tag din 10. klasse på Køge Private Realskole

Til august 2024 åbner Køge Private Realskole op for en ny og spændende 10. klasse med fokus på at blive klar til ungdomsuddannelse. Vi tilbyder en høj faglig 10. klasse med et internationalt udsyn, privatøkonomi, trivsel og personlig udvikling, men selvfølgelig også de almindelige kernefag som dansk, matematik, engelsk, tysk, fransk og kinesisk og hvor du har mulighed for at styrke dine kompetencer og samtidig få nye venskaber.
Eleverne skal lave den obligatoriske OSO-opgave samt i brobygning, men ellers skal de koncentrere sig om at dygtiggøre sig fagligt og forberede sig på ungdomsuddannelserne efter 10. klasse. I løbet af skoleåret er der to ture: én kortere introtur i Danmark og én til en by i Europa.
Er du eliteidrætsudøver, vil vi også kunne tilbyde fornuftigt skema i forhold til din eliteidræt og i samarbejde med din træner.

Det er muligt at vælge 10. Klasse på Køge private realskole via optagelse.dk, men I skal også melde jer ind via indmeldelseslinket på vores hjemmeside. Efter indmeldelse på vores hjemmeside, vil I blive indkaldt til en samtale. I januar 2024 vil vi invitere til en informationsaften, hvor vi vil komme nærmere ind på indholdet af vores 10. klasse.

Har I spørgsmål er I meget velkomne til at kontakte os på info@kpr.dk.